Англійська для дітей. Міні-урок “Кольори”

Тип уроку: презентація нового матеріалу

Мета:

  1. Ввести назви кольорів: red, blue, green, yellow.
  2. Ввести або повторити (це в залежності від номеру уроку) фрази для привітання і прощання: Hello! What’s your name? My name is… Goodbye. See you.
  3. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
  4. Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та навчання в цілому.

Матеріали: відеоролики з піснями (їх краще завантажити на планшет, телефон або комп’ютер, щоб не залежати від інтернету та мати можливість програвати у будь-який час та будь-якому місці), картки з кольорами (можна замінити на кольорові олівці або фломастери;  листочки, якщо заняття відбувається на свіжому повітрі), іграшка (у мене іграшка-рукавичка Папуга, але Ви можете обрати будь-яку іншу),  завдання з кольоровими кульками(кульки можна замінити на плямки, машинки, листочки, тощо), фарби (олівці або фломастери).

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Привітання

Рекомендую використовувати одну пісню протягом серії уроків. Після того, як дитина її добре засвоїть, то можна підібрати іншу пісню на привітання.

  1. Мовна розминка

Розмова з казковим гостем Папугою: Hello! What’s your name? My name is…

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Введення лексики

Покажіть дитині картки одна за одною, чітко промовляйте слова та попросіть повторити за вами. Далі запропонуйте погратись з гостем Папугою.

Гра «Папуги»

Запитайте, що люблять робити папуги? Правильно, повторювати. Скажіть дитині, що зараз вона буде папугою та буде повторювати слова за Вами та гостем.

Покажіть картку та чітко скажіть слово, а дитина повторює його багато разів.

Гра «Відлуння»

Попросіть дитину стати Вашим відлунням: Ви чітко та голосно промовляєте слово з картки, а дитина його повторює голосно, а потім тихіше, ще тихіше і зовсім без звуку.

  1. Зображувальна діяльність (1 частина)

Щоб підготувати завдання для дитини, візьміть папір формату А4 або А5. Якщо маєте елементарні навички малювання, то можна від руки намалювати  чотири повітряні кульки, плямки, машинки чи листочків, які дитина розмалює кольорами, що вивчаються. Але, якщо у Вас є проблеми зі зображенням елементарних малюнків, то Google Images Вам у поміч: шукаєте потрібні чорно-білі картинки, вставляєте у документ Word та роздруковуєте.

У залежності від віку та навичок, Ваша дитина може виконувати завдання фарбами (пальчикові, акварель, гуаш), фломастерами чи олівцями.

Запропонуйте дитині розфарбувати малюнки.

1) Попросіть дитину назвати, що зображено на папері.

2) Проговоріть з дитиною назви кольорів, показуючи на відповідні фарби чи олівці.

3) Дозвольте дитині самостійно вибирати колір для кожного малюнку.

4) Під час фарбування нехай дитина «проспівує» назву кольору на будь-яку мелодію, спочатку Ви можете робити це з нею, задаючи ритм. Наприклад, можна обрати мелодію Happy Birthday to you або Jingle Bells.

Після того, як половину завдання буде виконано, дитині необхідно порухатися, поворушити пальчиками, пострибати, тощо. Запропонуйте їй виконати фізкультхвилинку з казковим гостем Папугою.

  1. Фізкультхвилинка

Ви можете підібрати будь-який віршик чи пісеньку англійською мовою та обов’язково додати рухи. Наприклад,

Move your fingers, (Ворушимо пальчиками)

Clap, clap, clap. (Плескаємо в долоні)

Wave your elbows, (Рухаємо руками, зігнутими у ліктях, імітуючи крильця)

Clap, clap, clap. (Плескаємо в долоні)

Twist your body, (Присідаючи, крутимо тулубом)

Clap, clap, clap. (Плескаємо в долоні)

Повторіть віршик два-три рази. Щоб було веселіше, змініть швидкість виконання: спочатку повільно, потім швидко, потім знову повільно.

  1. Зображувальна діяльність (2 частина)

Продовжіть виконувати завдання з розфарбовуванням.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Підбиття підсумків

Хто сьогодні до нас приходів в гості? Які слова ми вчили? Що ми робили?

Відзначаємо старання дитини на міні-уроці вербально: Молодець. Ти гарно попрацював! Дуже добре. Ви можете сказати це українською мовою, але старайтеся кожного уроку вводити англійські слова. Наприклад, Very good, промовляючи цю фразу, підніміть великий палець вверх! Також, за бажанням, роботу дитини можна оцінити наліпкою або штампиком.

  1. Прощання

Шановні батьки, даний план міні-уроку є зразком, який ви можете використати для занять зі своєю дитиною. План – не догма, змінюйте його, підберіть пісні, що подобаються вашій дитині, додайте свої улюблені ігри та види роботи.

Успіхів!

P.S. Якщо у Вас виникли питання, то задавайте їх у коментарях, також можете прокоментувати корисність даного матеріалу та висловити побажання щодо наступних статей.