Тип уроку: формування/засвоєння знань, умінь та навичок – практикування вивченого
(такий тип буде вказуватися для 2-3 уроку у циклі занять, при опрацюванні вже відомого матеріалу)
Як проводити перший урок циклу занять можна подивитись тут.
Мета:
- Практикувати у вживанні назви іграшок (ball, doll, car, teddy) та кольори (red, blue, green, yellow).
- Практикувати фрази для привітання і прощання: Hello! What’s your name? My name is… How are you? I am fine. Goodbye. See you.
- Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
- Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та навчання в цілому.
Матеріали: відеоролики з піснями (їх краще завантажити на планшет, телефон або комп’ютер, щоб не залежати від інтернету та мати можливість програвати у будь-який час та будь-якому місці), картки з іграшками (можна замінити на справжні іграшки), іграшка (у мене іграшка-рукавичка ведмедик Teddy, але Ви можете обрати будь-яку іншу), завдання з іграшками, фарби (олівці або фломастери).
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
- Привітання
Рекомендую використовувати одну пісню протягом серії уроків. Після того, як дитина її добре засвоїть, то можна підібрати іншу пісню на привітання.
- Мовна розминка
Розмова з ведмедиком: Hello! What’s your name? My name is… How are you? I am fine.
Запропонуйте дитині похвалитись Teddy вивченими словами, віршиками чи пісеньками.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
- Повторення лексики з теми «Іграшки»
Покажіть дитині картки одна за одною, чітко промовляйте слова та попросіть повторити за вами. Далі запропонуйте погратись з гостем Teddy.
Гра «Так чи Ні? – Yes or No?»
Ведмедик показує картку і називає слово. Якщо слово відповідає малюнку на картці, то дитина каже Yes, якщо ні – No. Повторіть з усіма картками.
Гра «Блискавка»
Попросіть дитину приготуватись,бо Ведмедик буде показувати картки дуже швидко, а її завданням буде називати відповідні слова. Перед кожною карткою запитуйте дитину Ready або Are you ready? (Якщо ви граєте таку гру вперше, то можна сказати дитині, що Ready? = Готовий?, але надалі не перекладайте цю фразу).
Показуйте картку 1-2 секунди, а далі надайте дитині можливість назвати слово. Радійте кожному слову, яке дитина назвала правильно: плескайте в долоні, кажіть радісно Yes, тощо. Повторіть з усіма картками.
Якщо дитина не може назвати слово, то допоможіть їй, називаючи назви іграшок з питальною інтонацією Car? Ball? і т.д. А дитина відповідатиме Yes або No. У старших діток можна запитувати питальним речення Is it a car? Is it a ball?, а вони відповідатимуть Yes, it is/No, it isn’t.
- Зображувальна діяльність (1 частина)
Щоб підготувати завдання для дитини, візьміть папір формату А4 або А5. Якщо маєте елементарні навички малювання, то можна від руки намалювати іграшки. Але, якщо у Вас є проблеми зі зображенням елементарних малюнків, то Google Images Вам у поміч: шукаєте потрібні чорно-білі картинки, вставляєте у документ Word та роздруковуєте.
Гра «Кольоровий диктант»
У залежності від віку та навичок, Ваша дитина може виконувати завдання фарбами (пальчикові, акварель, гуаш), фломастерами чи олівцями.
1) Попросіть дитину назвати, що зображено на папері.
2) Проговоріть з дитиною назви кольорів, показуючи на відповідні фарби чи олівці. Пограйте в гру «Послухай та покажи»: Ви називаєте колір, а дитина вказує пальчиком на відповідну фарбу чи олівець.
3) Дитина розфарбовує іграшки за Вашою інструкцією. Наприклад, Ви кажете The car is blue, повторіть Car – blue, скажіть a blue car. Дитина може просто виконувати інструкції, а може повторювати слова, словосполучення чи речення в залежності від віку та рівня володіння мовою.
Після того, як половину завдання буде виконано, дитині необхідно порухатися, поворушити пальчиками, пострибати, тощо. Запропонуйте їй виконати фізкультхвилинку з Вашим гостем Ведмедиком.
- Фізкультхвилинка
Ви можете підібрати будь-який віршик чи пісеньку англійською мовою та обов’язково додати рухи. Наприклад, «Move your fingers». Повний текст цього віршика-розминки подавався у міні-уроці “Кольори”.
Також зверніть увагу на цю пісню, за допомогою якої дитина вивчить погоджуватись Yes, заперечувати No та ввічливо просити Please. А якщо додати рухів (кивання та хитання головою чи пальчиками), то виходить прекрасна розминка.
- Зображувальна діяльність (2 частина)
Продовжіть виконувати завдання з розфарбовуванням.
Гра «Кольорові іграшки»
Після того, як всі малюнки будуть розфарбовані, запропонуйте ще одну гру. Ви кажете колір, а дитина називає іграшку, що так розфарбована. Наприклад, blue – car, yellow – teddy, і т.д.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
- Підбиття підсумків
Хто сьогодні до нас приходів в гості? З якими словами ми грались? Що ми робили?
Відзначаємо старання дитини на міні-уроці вербально: Молодець. Ти гарно попрацював! Дуже добре. Ви можете сказати це українською мовою, але старайтеся кожного уроку вводити англійські слова. Наприклад, Very good, промовляючи цю фразу, підніміть великий палець вверх! Також, за бажанням, роботу дитини можна оцінити наліпкою або штампиком.
Було б чудово, якби у квартирі було місце, де можна виставити роботи дитини, виконані під час занять англійської мови. Згодом усі роботи можна розкласти по темам і зберігати у папці.
- Прощання
Шановні батьки, даний план міні-уроку є зразком, який ви можете використати для занять зі своєю дитиною. План – не догма, змінюйте його, підберіть пісні, що подобаються вашій дитині, додайте свої улюблені ігри та види роботи.
Успіхів!
P.S. Якщо у Вас виникли питання, то задавайте їх у коментарях, також можете прокоментувати корисність даного матеріалу та висловити побажання щодо наступних статей.